vineri, 12 septembrie 2014

Mont Saint Michel


 

  Din multele mele plimbari pe Google , Youtube ... si indelungul vizionat canal Discovery , stiam de existenta acestui loc , de istoria lui , si eram fascinata de fenomenul de flux si reflux al apei  care face legea aici :) E o mica insula cu o mare istorie . Va las  AICI  link-ul de pe Wikipedia pentru a afla adevarata poveste a locatiei :)  Bineinteles ca nu imi trecea prin niciun gand apropiat ca am sa ajung sa calc prin zona :) Dar soarta a facut in asa fel sa se intample :) Va spun sincer ca in primele zile nu stiam nimic , pentru ca nu cunosteam orasul de care apartine , oras in care locuiesc acum :)) Dar  .. sunt la 10 km de Mont Saint Michel , hehe :P   E o zona turistica foarte aglomerata datorita miilor de turisti ce vin zilnic :) Francezul stie sa-si promoveze valorile , de la cele mai mici la cele mari , romanul in schimb .. face tot posibilul sa lase orice urma de istorie valoroasa sa se risipeasca , din pacate :( Dar asta e alta poveste ..

  E o reala frumusete aceasta insula , cu toate cladirile ei si biserica ce troneaza la inaltime .

 

De cate ori am fost pana acum am prins doar reflux , din cate am inteles fenomenul de flux e din ce in ce mai rar . Mi-ar placea mult sa vad o data , atunci tot nisipul care se vede in fotografia de jos va fi acoperit de apa , iar insula inconjurata de jur imprejur de apa cu valuri destul de mari :) 



Daca vreodata vizitati partea de nord a Frantei , si aveti ocazia sa ajungeti pe aici , nu ratati :)


Aceasta fotografie sigur va avea un loc in albumul de acasa , aceasta locatie a fost ca un vis pentru mine , si acum e implinit :P  



As fi vrut sa postez mai multe fotografii , dar laptopul face ceva figuri si nu vreau sa ma enervez , asa ca il voi lasa in pace :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu