marți, 22 iulie 2014

Empties Aprilie 2014 ( 12 )

   Postarea " empties "  numarul 12 .. cu produse terminate in luna Aprilie :) Oh , si cate fotografii cu multe alte produse au ramas in laptopul de acasa ... Vor urma alte postari cu produse folosite de cand am plecat din tara , si mi-am dat seama ca vreau sa continui obiceiul :) Desi am aruncat cateva ambalaje pana la asta :)


1. Crema cu galbenele Q4U , daca nu ma insel e firma romaneasca . Foarte ieftina crema , vreo 6 lei , dar contine parabeni , etc . Nu ma pricep foarte tare la ingredientele astea . Dar a fost buna , ne-am inteles bine :)
2. Apa demachianta PurBleut Yves Rocher . Nu am mai auzit pana la ea de apa demachianta . Stiam de apa micelara , bla bla :) O chestie interesanta , parca gelatinoasa :P Nu mi-a creat probleme , avea un miros subtil , nederanjant , si ramanea pielea curata :)
3. Demachiant pentru ochi PurBleut Yves Rocher - niciodata nu mi-au placut demachiantele speciale pentru ochi , de tipul " apa " , prefer unul cremos , ma pot demachia fara probleme si cu unul destinat tenului . Acesta cred ca l-am cumparat din curiozitate , sau poate pentru a aduna ceva produse la comanda , habar nu am :)) Este un produs fara miros , demachiaza bine . Pe mine nu m-au usturat ochii de la el.
4. Mostra fond de ten Dior Skin . Am primit-o , dar culoarea continutului a fost mult prea inchisa pt mine , l-am tinut prea mult timp in loc sa-l dau si eu mai departe , si a ajuns la gunoi in cele din urma .

   


5. Tinctura impotriva caderii parului , produs doar din extracte naturale , m-a ajutat foarte mult . Este destinata si in alte afectiuni ale scalpului . Am cumparat-o de la mare in 2012 , si am folosit-o pana in Aprilie 2014 . Nu constant , dar la 2 saptamani sigur . Eu am pus-o intr-un flacon cu pompita pentru a-mi fi mai usor s-o folosesc .
6. Balsam Yves Rocher . Destinat parului vopsit , dar eu nu am incredere in povestea asta . L-am cumparat pentru ca folosesc mult balsam , nu ma spal cu sampon . Imi plac mult balsamurile Yves Rocher , sunt foarte cremoase , si miros super bine .
7. Balea - crema pentru bucle . Intr-o postare empties , acum vreun an sau mai mult :P , spuneam ca produsul meu preferat pentru bucle este spuma de la Avon destinata parului cret , dar aceasta a fost detronata de cea Balea . E O MINUNE ! Sper sa reusesc sa-i fac si un review . In acelasi timp cand am descoperit-o pe aceasta , am cumparat si serul Anian pentru bucle , acela a fost dezamagire totala , pliiin de alcool :( Si mi-am dat seama ca parului meu nu-i fac bine deloc produsele tip spray , ci doar cele spuma si crema . Anian-ul i l-am dat surorii mele , desi aveam foarte mari asteptari .


         
8. Parfum Donna Karan - Be Delicious - Fresh Bloom . Floral , bineinteles :) Un parfum dulce , copilaresc , nu exact genul meu , si parca nici nu avea persistenta foarte mare . L-am folosit cand si cand , nu a fost in top 5 :) Hmm.. cred ca nici 10 :)))
9. Dischete demachiante . Punct :)
10. Ulei de tea tree . A DOUA MINUNE ! Descoperirea anului pentru mine . L-am descoperit in iarna , si de atunci am folosit pe putin 10-15 sticlute . Pana reusesc eu sa-i fac un review , poate sunteti curioase si cautati informatii despre el pe Google .E bun pentru ORICE . Si cand spun ORICE , nu mint ! :)
11. Balsam pentru buze Nivea cu miere . Super misto , super cremos , miros placut de miere :) Am folosit cam un sfert din el , pana la un moment dat cand am crezut ca l-am pierdut , si intr-o zi a aparut pe masina de spalat . Stiti ce i s-a intamplat saracutului , nu ? A fost imbaiat :)) Si apoi .. aruncat . Bye bye ...


Mi-am zis ca n-ar fi o idee rea sa etichetez produsele cu data la care le-am inceput , sa vad cam in cat timp le folosesc . Crema pentru bucle m-a tinut 10 luni , folosind-o de maxim 2 ori pe saptamana . Demachiantul pentru ochi aproape 5 luni , folosindu-l de cel putin 4 ori pe saptamana . Iar apa demachianta 4 luni , folosind-o in fiecare seara . Eu zic ca e bine .. ma consideram putin mai ... consumatoare :)) 

M-am lungit din nou cu postarea .. Asa ca .. va pup :P 

Imi cer scuze pentru eventualele greseli , sunt foarte obosita si mi se inchid jaluzelele :))) 

4 comentarii:

  1. Eu am tot avut parfumul Donna Karan Be Delicious verde si mi-a placut foarte tare,dar era foarte fresh.Pe asta nu l-am mirosit,dar daca-i dulceag n-o sa-mi placa.
    M-ai facut curioasa cu uleiul de arbore de ceai.O sa-l caut si eu.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu parfumul DKNY cel verde , mirosea a mar . Fructat . Acesta nu e dulce sa ti se faca rau , in niciun caz . Numai ca nu e pe gustul meu , de ex mamei mele ii placea foarte mult . Sper ca ai citit cate ceva despre ulei :P

      Ștergere