sâmbătă, 8 iunie 2013

Review - Skin So Soft - Signature Silk Nourishing Body Cream

  

    Crema aceasta am primit-o cadou de la Avon in urma unei comenzi mai mari , si ma bucur ca am descoperit-o , probabil altfel nu as fi fost curioasa sa o incerc  . In ceea ce priveste cremele de corp , nu am obiceiul sa folosesc mai multe in acelasi timp , daca una ma multumeste , o folosesc pe aceea pana se termina . Recunosc , nu folosesc crema de corp dupa fiecare dus , nu am probleme mari cu pielea uscata . Alte motive ar fi comoditatea si faptul ca sunt tare friguroasa , de cele mai multe ori prefer sa ma imbrac direct dupa dus in loc sa dardai in timp ce ma dau cu crema :)) Apartamentul meu e pozitionat tare aiurea , asta in privinta soarelui , pentru ca si pe timpul verii cand afara sunt 30 de grade la mine in casa e frig , nu bate soarele absolut deloc , pe nicio parte . Daca eu pe timpul verii stau in casa in pantaloni si bluza , va dati seama :))  Trebuie sa ies putin pe balcon sa iau temperatura :))
    Am inceput sa folosesc crema cam acum un an , sau sa zicem .. 7-8 luni , dar mai putin sigur nu e :)  Are 200 ml , pentru mine mai mult decat de ajuns . Pe timpul iernii am folosit-o pe corp prea putin , in schimb am folosit-o pentru picioare , in special pe calcaie . Cum stau la munca in fiecare zi cate 8 ore in picioare , chiar am nevoie de o crema hidratanta care sa imi inmoaie pielea calcaielor si sa am senzatia aceea de usurare . Se descurca PERFECT pe pielea corpului , si am fost tare multumita de rezultatele asupra calcaielor mele :P


 Sper sa nu para ciudate pozele , dar am incercat sa va arat cat se poate de bine despre ce vorbesc :)
                                                                     Inainte 
                                                                          Dupa
      

    Din partea mea are doar bile albe , nu-i gasesc niciun defect . Imi place la nebunie cum miroase , imi place textura , si imi place chiar si ambalajul , am putut sa iau cat imi trebuie pe degete , si daca era ceva in plus , puteam sa pun inapoi :)

   




    Am si recomandat-o cu incredere clientelor mele , sunt sincera cand vine vorba de produsele folosite , chiar daca sunt si unele care nu mi-au placut . Acum .. parerile pot sa difere de la persoana la persoana , gusturile nu se discuta :)

         



 
   Am terminat-o de ceva vreme , o sa apara intr-una din postarile Empties viitoare , locul i-a fost luat de o crema de corp Nivea , din gama noua " Bio " , si imi place foarte mult si ea :)  Probabil pe actuala am sa o folosesc mai des pe corp , eu totusi astept sa vina vara :))  si sa fiu pregatita :P

    Cunoasteti crema Avon ? Ati folosit-o ?

9 comentarii:

  1. "nu folosesc crema de corp dupa fiecare dus , nu am probleme mari cu pielea uscata . Alte motive ar fi comoditatea si faptul ca sunt tare friguroasa , de cele mai multe ori prefer sa ma imbrac direct dupa dus in loc sa dardai in timp ce ma dau cu crema" - deci m-am regasit perfect in paragraful acesta, cuvant cu cuvant, deci nu ma mai repet :)))
    Eu nu am incercat-o pentru ca nu prea am contact cu Avon-ul, dar chiar e demna de tinut minte, calcaiul tau m-a convins de asta :P

    Felicitari ca ai reusit sa o termini, ce sa mai spun, esti tare :P
    Pupici, weekend fain in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ma cam bucur ca nu sunt singura cu probleme legate de frig :)) pentru o hidratare intensa , nelipicioasa si frumos mirositoare , chiar o recomand :P


      Pup , la fel :)

      Ștergere
  2. esti o norocoasa sau te iubesc cei de la avon , nu am incercato ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de unde , am si precizat ca am primit-o pentru o comanda mare , nu am primit-o degeaba :)) Cand ai ocazia sa o incerci , chiar merita

      Ștergere
  3. offf punct ochit, punct lovit, de cand cu sarcina mi se usuca si mie calcaiele foarte tare, nu mai stiu cu ce sa le dau. Crema de galbenele cu propolis are efect cat de cat, dar nu cu vindecare totala.
    E asa de bine cand ne gasim produsul perfect pt a remedia problemele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. I have the same and I like it really much. Feels great on my skin.

    Have a nice day,

    Julia

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt adepta cremelor bio...:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mare noroc defapt cu apartamentul :D Am uleiul din aceiasi serie cu crema , imi place mirosul si parca sunt bune ... ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai convins! de mult nu mi-am mai cumparat produse Avon....dar urmeaza :*

    RăspundețiȘtergere