marți, 19 martie 2013

Mai rarut .. ca-i mai dragut :) ( NOTD )

   Dupa ce ieri mi-am luat " inima in dinti " si am sunat la doctorul stomatolog pentru o programare .. haha , ce bine am potrivit-o :)) , m-a apucat asa , o stare ..  o chestie , in stomac . Da .. un fel de emotie :)) Desi nu stiu de ce , pe scaunul stomatologic sunt ca la mine acasa :)) Aproape . Am zis ca trebuie sa fac ceva , MIE nu are de ce sa-mi fie frica , sunt prea obisnuita . Mi-am colorat unghiile :) Dupa cum zice si titlul , eu reusesc foarte rar sa pun oja pe ele , din mai multe considerente , si inca unul in plus .. oja tine de pe o zi pe alta din cauza serviciului . Si totusi .. imi place sa fac treaba asta :)
  M-am gandit , m-am razgandit , am ales o nuanta nude + putin sclipici , nu aveam chef de nicio culoare stridenta . Asta mi-a iesit:

- la mana stanga am pus o inimioara pe degetul mic , pe dreapta , o floricica :) 


Am folosit :
-baza Avon Nail Experts
-nuanta nude pentru manichiura frantuzeasca Miss Sporty
-oja cu sclipici H&M

  Cutiuta cu sclipiceli :P  La cat de des imi fac eu unghiile , si la cat de des lipesc cate ceva pe ele .. presimt ca ma tine inca 10 ani de acum incolo :))
   Asa arata la lumina naturala , fara blit . Mie imi plac , zic ca sunt finute . Voi ce ziceti ? Toate parerile sunt acceptate :) 

 
  Va pup , o continuare de saptamana .. buna :)

7 comentarii:

  1. hihi,mici si dragute. eu mi-am pus cu gel,urmeaza postare!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am taiat acum vreo doua zile , mi s-au agatat doua si nu mai aveam ce sa le fac . dar aia a fost o ocazie .. in general asa de scurte le tin , poate si mai scurte :) vreau sa le vad pe ale tale :) poate la vara mi le pun si eu iar cu gel :)

      Ștergere
  2. oja cu sclipici e perfecta, trebuie sa fac cumva sa fie a mea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu o iubesc :) nu stiu daca la noi a aparut , n-am mai intrat de muult intr-un H&M

      Ștergere
  3. atat de light! cred ca in club sunt de efect:)

    RăspundețiȘtergere