duminică, 24 februarie 2013

Liebster Award



Am fost nominalizata de Alexandra , daca vreti sa aflati mai multe despre ea aici aveti link-ul blog-ului ei http://alexschoice.blogspot.ro/ .

11 lucruri despre mine :

1.Sunt egoista
2.Mi-e frica sa port tocuri inalte din cauza gandului ca m-as putea impiedica
3.Ma enerveaza toate persoanele care ma intreaba " Ai mai slabit ? " , desi eu am aceleasi 52 de kg de cel putin 10 ani .
4.Iubesc animalele , nu ma pot uita la fotografii sau filme cu animale chinuite , etc , plang instantaneu
5.Multi ani la rand am fost pasionata de filme de groaza ( din copilarie pana la facultate ) , nu cred ca a fost unul sa nu-l vad , asta pana cand m-am mutat in Bucuresti si am ramas singura in apartamentul in care s-a intamplat .. ceva . Inainte sa ma mut eu acolo .
6.In urma cu jumatate de an mi-am pierdut o prietena ( din cele doua ) , datorita ( nu din cauza ) unui baiat . Prietena de 9 ani , ani in care am si stat in aceeasi casa . Si dupa atatia ani .. mi-am dat seama ca din partea ei a fost o prietenie falsa . Destul de dureros , am pierdut multa incredere in urma acestui lucru .
7.Imi iubesc mama mai mult decat orice
8.Suntem 4 frati , 3 fete si un baiat , eu sunt mezina familiei :)
9.Sunt responsabila
10.In general , trag foarte mult de timp , de cele mai multe ori , dupa mine se asteapta
11.Ma inteleg foarte bine cu fratii mei , ii iubesc enorm


Intrebarile de la Alexandra :
1. Ce tara ai vrea sa vizitezi?
Austria , din nou
2. Cu ce vedeta te asemeni?
Nu m-am gandit la acest lucru :)
3. Cu ce personaj te identifici ( film sau poveste)?
Julie , Nip Tuck
4. Fusta sau pantaloni?
Pantaloni , desi imi plac mult si fustele
5. Ce stil te caracterizeaza: elegant, casual sau sport?
Casual , clar
6. Vara sau iarna?
Vara fara indoiala
7. Ce ai schimba la tine?
Fizic sau .. ? :)  De schimbat nimic , in schimb as mai adauga cate ceva , fizic vorbind :) In general sunt multumita de mine , din toate punctele de vedere .
8. Care este cea mai mare calitate a ta?
Responsabilitatea , sunt o persoana cerebrala .
9. De ce lucru nu te poti desparti atunci cand pleci de acasa?
Cheile :)) Si telefonul , ma simt putin pierduta fara el
10. Pe ce cheltui mai multi bani: par, corp sau ten?
Ten
11. Care este crema ta de corp preferata?
Nu am , sa miroase frumos si sa intre repede in piele :)

Intrebarile mele :
1.Actrita/actorul preferat ?
2.Care este mancarea ta preferata ?
3.Ai vreun viciu ?
4.Ai grija de sanatatea ta , iti faci periodic analize ?
5.Mai ai frati , surori ?
6.Iti plac filmele de lung metraj sau serialele ?
7.Care este filmul preferat ?
8.Te machiezi zilnic ( fdt , fard , mascara ) ?
9.Iubesti animalele ?
10.In ce tara ti-ar placea sa locuiesti , daca ai avea ocazia ?
11.Ce relatie ai cu parintii tai ?




 

Sper sa aveti rabdarea sa cititi raspunsurile mele si cele cateva lucruri despre mine , multumesc celor carora o fac .

Premiul mai departe il dau .. cui vrea :) Puteti sa mentionati in postare ca il aveti de la mine , sau nu , nu asta e important .

Va pup !

Un comentariu: