marți, 26 februarie 2013

Empties ( 7 )

  Observ ca sunt la a 9-a postare din luna Februarie , ce harnica am fost , fata de alte perioade :P  Pentru mine luna Februarie e una mai lenesa .. sunt in asteptarea primaverii :)  Vremea ma deprima rau de tot , cel putin acum , de 5 zile ploua incontinuu . Ieri dupa'masa ce a fost putin ( dar putin ) frumos , in rest .. a plouat fara oprire . Pentru natura e un lucru bun . Pentru mine .. sper macar sa se duca toata zapada cu ocazia asta . Nu o mai vreau , e asa neagra si urata ..
   In fine .. toate trec :) Am pe desktop un folder ce se numeste " empties " :) Asa ca am zis sa va mai arat ce produse am mai consumat de la inceputul anului , pentru a va putea arata ce produse am consumat dupa marea mea hotarare :))

- fixativ Intesa - un fixativ ieftin , dar bun . nu folosesc fixativul in exces , dar cand imi prind parul am nevoie de el pentru a-mi disciplina zulufii :)
-apa de gura Listerine - foarte buna , foarte mentolata , isi face bine treaba
-ceai de galbenele - momentan fac o cura de ceai de galbenele si coada soricelului
- crema matifianta Farmec ( inca una ) - am mai zis ca e preferata mea , desi acum folosesc una Bioten , am nevoie de putina hidratare in plus fata de cat imi oferea ea
-crema pentru corp Yvatherm , pentru piele sensibila - seamana mult cu o crema pentru bebelusi . am folosit-o cel mai mult dupa epilare , sau pe coate si calcaie , e foarte hidratanta
-crema de fata Elmiplant Anti Imperfectiuni cu Acid Salicilic - desi pe ea scrie ca elimina cosurile , la mine nu s-a intamplat asta . ne-am impacat totusi bine o perioada , dupa aceea ne-am certat . nu mai aveam mult in tub si am zis sa o termin si sa inchei discutia :)
-pasta de dinti Lacalut Aktiv - sunt constanta in folosirea acestei paste de dinti , desi imi place mai mult varianta Whitening
- rimel Super Shock
- creion retractabil Glimmerstick Diamonds Avon nuanta Flashy Copper - din pacate am vazut  s-a scos din catalog , imi placea maxim

  Pe langa acestea am terminat si tubul de crema nuantatoare de la Avon Solutions . Am avut o relatie de iubire-ura cu aceasta crema , am ajuns la concluzia ca produsele Avon destinate ( crema , fond de ten )  tenului contin iritanti , pe mine sincer de fiecare data cand am folosit-o m-au piscat ochii , asta pana cand mi-am dat seama ca e din cauza ei si am evitat zona ochilor la aplicare . In rest mi-a placut , nuanta putin fata , eu am tenul foarte alb si imi plac genul acesta de produse .
   Asa am vazut cat mai este in ea inainte sa o arunc , am taiat tubul si am folosit-o pana la ultima picatura . Pentru cine cunoaste , acesta e ambalajul vechi , mi-a luat totusi ceva timp sa o termin . Deocamdata nu am sa o recumpar .
   Ati folosit ceva din aceste produse ? Majoritatea sunt produse cunoscute . Va pup



15 comentarii:

  1. hihi,am si eu unul dintre faimoasele creioane Glimmerstick,cand l-am achizitionat am crezut ca se va termina foarte repede,a trecut cam jumatate de an si inca tot mai am:) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit nici unul dintre produse. Am crema de la Ivatherm, dintr-o revista dar nu am apucat sa o folosesc, am multe altele mai vechi care isi asteapta randul...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma tenta si pe mine crema de la Avon dar am tenul sensibil si nu vreau experiente neplacute, prefer sa incerc doar produse care au recenzii bune si chiar in cazul asta mai dau gres :) ma bucur ca ne-ai spus ceva despre aceasta crema :*

    http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am tenul sensibil , dar nu am avut probleme din cauza ei . doar cu ochii . multumesc de vizita :)

      Ștergere
  4. Ai terminat foarte multe !Felicitari !Am folosit doar apa de gura Listerine .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. destule :) si mai am multe care ma asteapta :) e foarte buna Listerine

      Ștergere
  5. haven't been in your blog for a while :) keep up!

    xx
    catherine

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau neaparat saptamana asta sa-mi cumpar Listerine. Am auzit multe pareri bune despre aceasta apa de gura. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr'adevar parerile sunt fondate . e printre cele mai bune . pup :)

      Ștergere
  7. esti o scumpa!!! multumesc mult pentru cuvintele frumoase si penru ca ti-a fost dor de mine si pentru ca ma sustii :) te pup

    RăspundețiȘtergere