duminică, 19 februarie 2012

New in

Cand mi-am cumparat ultimul parfum am zis " Gata , e ultimul " , pana nu termin ce mai am prin celelalte sticlute . Da' de unde . Nu m-am putut abtine . Mi-am comandat si noul parfum de la Avon . Miroase foarte bine , dar persista destul de putin . Bine , nici nu aveam asteptari prea mari avand in vedere pretul ( eu consider ca un parfum pe care dau peste 1 milion persita , in rest .. ) E un parfum asa de primavara - vara . Cred ca postul asta suna cam tare a reclama , dar nu e asa . Astea sunt singurele lucruri pe care le-am achizionat in perioada asta , si am vrut sa impartasesc asta cu voi :)





Colierul care se primeste odata cu parfumul .




Cerceii pe care i-am primit cadou :) Uite asa am un set elegant , cat de cat , cam duceam lipsa de asa ceva .




Am auzit multa lume ca e nemultumita de produsele din gama Color Trend , mie mi se par .. acceptabile . Facand un raport calitate-pret .




Inca un tub , si probabil o sa vina si urmatorul . Sunt foarte multumita de aceasta spuma , mi-am mai dat cu parerea si in fostul post :)




Si uite asa , cu ajutorul nostru cresteti :)) Crestem si noi ? Nu stim . O fi .. Unde as putea purta aceasta insigna ?




Imi sunt atat de dragi , vai vai :) Oricum nu mai am rabdare cu zapada asta si cu frigul , si stau sa ma gandesc ca inca doua luni de acum incolo la mine in oras tot o sa fie zapada . Nu mai am rabdare pentru ca vreau sa vina putina caldura sa le pot purta , sunt foarte subtirele . Deocamdata nicio sansa . Mi-am propus , asta inca de anul trecut , sa port haine cat mai colorate , cat mai .. vii . Sunt tanara , cand o sa fiu in varsta o sa fiu satula de maro , negru , gri .. :) Va recomand sa faceti acelasi lucru :)







Va pup fetelor . Un inceput de saptamana promitator si o saptamana cat mai buna .

6 comentarii:

  1. OMG!Deci ghetele sunt superbe,nu am ce sa zic mai mult!!Eu am parfumuri mai ieftine de 1 mil.. si persista de la 4 ore in sus,sunt luate dupa sfaturile pe care le-am primit si chiar am fost multumita de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. You made my day with these boots !
      Omg, ce dragute sunt ! Cred ca ti le voi fura :-? nush cum, dar voi gasi eu o cale :))) joking :-j

      Si da...oare mai trece odata zapada aia de la noi de aks? :) eu tot astept... sa vina primavara :x cat mai repede !

      Ștergere
    2. Pai nu e asa greu , avand in vedere ca locuim foarte aproape una de cealalta :)) Probabil abia pe luna viitoare o sa se duca zapada . In Lupeni nu e asa rau , ai fost in Uricani sa vezi inca ce nameti sunt ? :))

      Ștergere