miercuri, 4 ianuarie 2012

All day look

In fiecare zi sigur port o esarfa . Le tot schimb , sa nu ma plictisesc , am cam de toate culorile :P Unele fete sunt innebunite dupa cercei , altele dupa inele , lanturi .. eu am o pasiune pentru esarfe si curele . La capitolul curele daca as intreba-o pe mama probabil nu i-ar zice pasiune , ci un fel de boala :))
Macar de atat ma bucur si eu in perioada asta rece , ca pot purta esarfe :) Imi sunt foarte folositoare , imi apara gatul de frig :P
O treaba sigura e ca trebuie sa'mi "cumpar" un fotograf . Ma pricep cat de cat la fotografierea altor persoane sau a altor lucruri .. pe mine insami clar nu :)) Cu tot cu trepied , nu'mi iese o treaba buna :(








Camasa mea preferata , e putin mai lunga , am prins-o intr-o parte sa fie mai .. deosebita , sa zic asa




Dragele de ele .. imi sunt putin grele in picioare .. dar le iubesc , chiar si asa :P




2 comentarii:

  1. love your blog!Follow each other?
    xoxo
    Faby

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac esarfele :D mai ales acum, in perioada rece, nu ies din casa fara o esarfa la gat :*

    RăspundețiȘtergere