joi, 10 noiembrie 2011

Halloween Party

La sfarsitul lui Octombrie , ca in fiecare an , ne-am adunat toata trupa si am organizat o petrecere de Halloween . Din pacate pentru mine am fost la munca pana la 10 seara , asa ca .. prea mult timp de gandire nu am avut . Nici in zilele precedente nu am stat sa ma gandesc la o costumatie pentru ca nu stiam sigur daca ajung . Dar , una peste alta .. intr-o jumatate de ora , agitatie maxima ca al meu frate nu avea rabdare sa stea dupa mine :) , cu tot cu dush , cu machiaj , cu imbracat .. asta a iesit :) Nimic prea complicat , masca m-a salvat :))



A trebuit sa decupez unele fotografii , nu eram doar eu pe acolo , si sa nu se supere nimeni :)




Cine a fost la petreceri de Halloween ? Cum v-ati costumat ? Sau .. trick or treat ? :)



4 comentarii:

  1. Ce frumoasa e fustitaaaa...e fusta si bluza nu? Eu ador dantela si catifeaua...
    Esti superb accesorizata...mai posteaza in felul asta, chiar imi place ...
    Esti foarte frumoasa!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you for visited my blog: *
    It's nice that we have the same necklace..
    I invite you to watch my blog.
    I will watch your blog.
    As you want, we can make contact by e-mail, communicating with each other in the English language.
    I'll have a friend from Romania, and you'll have a friend from Poland.
    Write to me:
    marusia@amorki.pl
    Kisses, Claire
    http://mylovelyplot-claire.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie-mi plac incaltarile tale
    La mine o pseudopetrecere de halloween e atunci cand imi prepar o masca naturala si mi-o pun pe fata iar copiii mei se joaca de-a ascunsa cu mine eu fiind omul din jungla :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Great outfit! You look gorgeous!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere