vineri, 28 octombrie 2011

My favourite clothes colour & my favourite nails colour

De cand ma stiu imi place mov-ul , imi povesteste mama cum aveam o rochita mov si cum am plans dupa ea cand nu mi-a mai fost in niciun fel buna :)) De la lenjerie intima , la cizme , geaca , genti .. le am pe toate . Ce-ar fi sa le port pe toate o data ? :)))



Iar unghiile rosii .. mi-au placut intotdeauna doamnele aranjate , si cu unghiile rosii , le dadea o nota in plus de eleganta . Nu prea le am eu cu hainele elegante , dar .. tot imi place rosul pe unghii :)



Aveti culori preferate ? Fie ele pt haine , unghii , machiaj .. orice :) Kisses

Un comentariu:

  1. Mie imi place movul la machiaj, insa de la o vreme ma imbatraneste cam prea tare si il cam evit, insa mai port din cand in cand...
    Rosu cred ca este culoarea pe care o port cel mai rar, nu stiu de ce nu ma atrage, cel mai des o port pe unghii ca tine si uneori pe buze, haine rosii nu prea am.
    Imi place mult portocaliul si verdele... :P
    AI niste unghii SUPERBE, rosu iti vine de minune!!

    RăspundețiȘtergere